Lorch HandyTIG 200 AC/DC ControlPro instellingen

Auteur Topic: Lorch HandyTIG 200 AC/DC ControlPro instellingen  (gelezen 3998 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dimitri De Spiegeleer

  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 851
    • FusionPoint.be
Lorch HandyTIG 200 AC/DC ControlPro instellingen
« Gepost op: 26 september 2014, 10:31:04 »
Heb recent een nieuw machine toegevoegd aan mijn verzameling, samen met een i-LTW toorts.
Werkt lekker, moet er nog even aan wennen, maar tot nu toe heel tevreden over. Nooit voorheen gewerkt met een toorts met meer dan 1 knop, deze moet ik nog "leren" effectief te gebruiken.

vraagjes:
1) de upslope en downslope worden ingesteld in % . Kan er me iemand vertellen met wat dit overeenkomt? is dit een zekere stroom verlaging/verhoging in functie van de lasstroom? Hoeveel ampere per seconde?
2) de balance regeling (positief/negatief) wordt ook in % uitgedrukt, maar er staat nergens expliciet in de manual vermeld of dit % positief is of % negatief. Ik ag ervan uit dat dit % positief is. Kan iemand dit bevestigen?
3) Wat is het schema voor de aansluitingen (voor- en achteraan)? Kan ik dit ergens terugvinden?
4) wat is de weerstandswaarde (bereik) voor het voetpedaal? mits een andere connector kan ik eventueel een voetpedaal dat ik al heb, gebruiken, op voorwaarde dat de waardes hetzelfde zijn...

Alvast bedankt!
   LPI/IWE - Zaakvoerder FusionPoint - Welding Knowledge

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.